Veelgestelde vragen



Hoe werkt het bestellen van kaarten bij Farvig?
  • Kies op www.farvig.nl een of meer kaarten, noteer de kaartnummers. Ga in het menu naar Bestellen en vul daar het formulier in.
  • Klik op Verzenden.
  • We sturen je een mailtje ter bevestiging van je bestelling, met daarin je factuur en een Tikkie link.
  • Als wij je betaling hebben ontvangen, versturen we de kaarten naar jouw adres. Heb je gekozen voor afhalen in Zwolle, dan maken we daarvoor een afspraak.
Hoe zit het met de verzendkosten?
Per bestelling betaal je € 4,00 verzendkosten. 
Bestel je voor €50 of meer? Dan betaal je geen verzendkosten. 
Woon je in de buurt van Zwolle? Kies dan voor afhalen in Zwolle. Stuur een mailtje naar  info@farvig.nl om een afspraak te maken voor het afhalen. Je betaalt voor deze optie uiteraard geen verzendkosten.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We versturen je bestelling binnen 1-3 werkdagen. Wanneer je je bestelling ontvangt, hangt ook af van Post NL, zij bezorgen niet op zondag en maandag.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Nee, op dit moment verzenden wij alleen binnen Nederland, vanwege de hoge verzendkosten naar veel andere landen. Wil je toch een bestelling naar een ander land willen verzenden? Stuur dan een mailtje naar info@farvig.nl, dan kijken we samen wat er mogelijk is.